Un studiu complet al Experientelor extracorporale – partea 11

Un studiu complet al Experientelor extracorporale – partea 11

Apr 24, 2013

continuare al artciolului: http://extinderea-constiintei.ro/un-studiu-complet-al-experientelor-extracorporale-partea-10/

Care sunt circumstantele necesare pentru inducerea unui OBE?

Multe dintre metodele de inducere a OBE-urilor folosesc tehnici ce pornesc prin a mari puterea de relaxare a novicilor imagistica si concentrare. Starea ideala pare sa fie una de relaxare fizica sau chiar cataleptica, combinata cu prezenta mentala. 

Unul dintre cele mai usoare moduri de a ne relaxa este sa folosim relaxarea musculara progresiva. Ca idee, aceasta tehnica porneste cu muschii picioarelor si gleznelor, alternativ incordandu-i si relaxandu-i, urcand apoi pe picior, pe corp, brate, gat si fata, pana cand toti muschii au fost contractati si relaxati. Efectuata cu grija, aceasta procedura conduce catre o relaxare destul de profunda, in doar cateva minute. 

Relaxarea conduce, de obicei, catre o stare de paralizie sau catalepsie. Cand mergeti la culcare, creierul vostru dezactiveaza mecanismele prin care va puteti folosi membrele pentru a deveni incapabili de activitati fizice corespuzatoare imaginilor din vis. Destul de multi oameni s-au regasit in starea de paralizie in momentul incare s-au trezit dupa somn. 

Primul tip de paralizie cunoscut ca tip A este o conditie intalnita atunci cand ne apropiem de un strat de constiinta mai profund, atunci cand venim dintr-o transa foarte usoara. Cel de-al doilea tip B, paralizia, este reversul primului tip si se intampla atunci cand ne intoarcem catre realitatea fizica.  

Totusi, paralizia de tip A reprezinta acel tip caruia nu trebuie sa ii rezisti iar daca persoana isi poate da voie sa se lase in voia curgerii lucrurilor, atunci va intra aproape sigur intr-o stare alterata de constiinta. Acest lucru fiind exact ceea ce persoana in cauza isi doreste. 

Multi calatori astrali au atras atentia asupra importantei imagisticii sau vizualizarilor foarte clare necesare pentru inducerea OBE-urilor si desigur a antrenamentelor imagistice ca o parte importanta a dezvoltarii magice. Metode progresive de antrenament imagistic sunt deseori descrise in cartile magice si oculte, un ghid extrem de folositor fiind Occult Primer al lui Conway si Astral doorways al lui Brennan. Marea majoritate incep cu o practica simpla de vizualizare a unor forme geometrice simple, progresand apoi catre sarcini mult mai complexe precum forme tridimensionale, camere intregi si peisaje deschise. 

Practica 1: Cititi descrierea incet si incercati sa va imaginati fiecare etapa pe masura ce progresati. Imaginati-va o portocala care sta pe un platou albastru si pe care voi va doriti sa o mancati. Va bagati unghia in coaja sa si inalturati o parte din aceasta. Continuati pana o decojiti complet iar mare parte din coaja zace intr-un morman pe tava. Acum impartiti portocala in segmente si asezati-ve pe platou si gustati unul dintre ele. Daca aceasta operatiune nu va produce salivare si daca nu puteti simti sucul ce sare din portocala, daca nu ii puteti mirosi coaja, atunci nu aveti inca o imaginatie antrenata. Incercati din nou facand culorile cat mai stralucitoare si vii si formele clare si stabile. Cu practica, aceasta si viitoare sarcini se vor imbunatati.

Practica 2: Aceasta este mai dificila. Vizualizati, acum, un disc pe jumatate alb si pe jumatate negru. Apoi imaginativi-l invartindu-se in jurul centrului sau accelerand si apoi incetinind pentru ca in cele din urma sa se opreasca. Imaginati-va acum acelasi disc ca fiind rosu si pe masura ce se invarte isi schimba culoarea catre orange, galben, verde, albastru si violet. In final, puteti incerca cu doua discuri, unul langa celalalt, invertindu-se in directii opuse si schimbandu-si culorile tot in opozitie. 

Alte abilitati utile sunt concentrarea si controlul. Nu numai ca trebuie sa fiti capabili sa produceti imagini vii, insa trebuie sa si stergeti toata imagistica din minte, sa puteti mentine imaginile atata timp cat va doriti si sa le schimbati in modul in care vreti, atat rapid cat si incet. 

Practica 3: Brennan sugereaza sa incercam sa numaram si doar sa numaram. In momentul in care un alt gand apare in minte, trebuie sa va aopriti si sa reluati numaratoarea de la capat. Daca ajungeti pe la 4 sau 5, este in regula insa e aproape sigur ca veti fi opriti de ganduri precum “Asta e usor”, “Am ajuns deja la 3” sau “Ma intreb cat mai trebuie sa continui”.

Toate aceste abilitati, imagini si concentrare sunt sugerate mereu ca fiind necesare pentru inducerea OBE-urilor prin vointa. Alte ajutoare includ postura. Daca suteti lungiti in pat, puteti adormi cu toate ca Muldoon promoveaza aceasta pozitie. Pe de alta parte, disconfortul va interfera fara doar si poate, cu incercarea. Asadar, o postura alerta insa confortabila este de dorit. Unii chiar au sugerat ca nu ar trebui nici sa mananci cu cateva ore inainte pentru a evita stresul, iritarea sau emotiile negative. 

468 ad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *