Meditatia in miscare

Meditatia in miscare

Jun 26, 2013

Asemenea disciplinei yoga, meditatia in miscare combina respiratia cu miscari usoare si curgatoare in scopul de a crea stari de constiinta meditative. Aceasta se adreseaza acelor persoane care tind sa atinga stari meditative ale mintii miscandu-si corpul si nu stand pe loc intr nemiscare.

Meditatia in miscare permite unei persoane sa isi extraga energie vitala (CHI) din Pamant. Aceasta poate fi practicata cu foarte mare eficienta la primele ore ale diminetii si poate, de asemenea, sa fie un preludiu pentru rugaciune sau alte forme de meditatie.

2a17e3d59402044c7ba06b384261496f

Iata cum puteti practica acest gen de meditatie:

Centrati-va si concentrati-va. 

Faceti mai multe respiratii profunde de curatare. asezati-va intr- postura ghemuita, relaxata, cu genunchii indoiti cu corpul detensionat. Centrati-va vizualizandu-va picioarele conectate la sol. Vizualizati centrul Pamantului din care ne tragem energia. Concentrati-va si oferiti recunostinta Pamantului.

Concentrati-va atentia.  

Miscati-va uros corpul unduindu-va precum un sarpe. Vizualizati-va ca pe o floare care se deschide sau ca pe un animal ce trece printre tufisuri. Dansati daca asta va face placere. Daca va place, folositi sunete sau muzica si concentrati-va atentia pe miscare si pe vibratie. Permiteti-va sa va pierdeti in simtul miscarii si in frumusetea corpului vostru pe masura ce se misca. Simtiti-va acele zone din corp care sunt tensionate si permiteti miscarii sa le detensioneze.

sursa: http://1stholistic.com/meditation/hol_meditation_movement.htm

468 ad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *