Constienta de sine – un mod de relaxare

Constienta de sine – un mod de relaxare

May 21, 2013

Tehnici pentru trezirea constiintei de sine

Constiinta de sine merge dincolo de invatarea modului in care facem fata stresului de o maniera sanatoasa. Intr-o imagine de ansamblu trebuie sa va deschideti mintea pentru a vedea si a va apropia de diferite zone din viata voastra in moduri noi si pozitive pentru a avea o viata satisfacatoare  – si da, mai putin stresanta. 

Iata cateva lucruri pe care le puteti face pentru a va acorda la voi insiva. Incercati sa incorporati in viata de zi cu zi, macar cateva dintre aceste tehnici si in timp veti invata sa ve dezvoltati noi obiceiuri ce va pot ajuta in legatura cu modul de gandire despre diverse situatii mai degraba decat sa lase emotiile voastra sa preia controlul. 

  • Fceti-va timp sa va relaxati fara lista cu ceea ce aveti de facut sau probleme in minte. Incercati sa cititi sau sa faceti miscare. Odata ce v-ati distantat de probleme, ele sunt mai usor de rezolvat. 
  • Introduceti-va in viata de zi cu zi un exercitiu calmant sau de intindere, precum yoga sau tai-chi, unde accentul este pus pe constiinta respiratiei si nu pe efortul exterior. Nu trebuie sa lucrati constant in viteza pentru a obtine rezultate. 
  • Faceti-va timp in mod regulat sa reflectati asupra actiunilor, interactiunilor, nereusitelor si viselor voastre. Astfel, veti reusi sa identificati lucrurile pe care le puteti imbunatati in viata voastra. 
  • Adoptati o noua perspectiva asupra vietii gasind cai de a privi la lumea din jurul vostru in moduri diferite. Puteti face acest lucru pur si simplu stand intr-un alt scaun sau mergand intr-un loc nou pentru a lua pranzul.
  • Nu mai functionati pe pilot automat. Alegeti una dintre activitatile din timpul zilei ce va deconcentreaza si incercati sa va concentrati pe simturile voastre. De exemplu, faceti o plimbare si pur si simplu doar ascultati pasarile cantand sau inhalati mirosurile din jurul vostru. Va curata mintea, intrerupe curgerea zilei si va permite sa va intoarceti improspatati, energizati si poate mai capabili sa vedeti si sa va apropiati de ceea ce sta in fata voastra in viitor, mult mai eficient decat de obicei. 
  • Invatati sa fiti mai jucausi. Umorul si rasul va pot ajuta sa eliberati tensiunea si sa va decongestionati. Este un foarte bun mod de a va elaxa corpul si de a va gandi cum reactionati la o situatie. Dupa un ras sanatos puteti obtine o perspectiva mai buna si puteti fi mai deschis sa abordati situatia intr-un mod diferit. Practicati acest lcuru gasindu-va activitati placute ce va permit sa va imbratisati latura jucausa sau luati modelul de la oameni carora le place sa glumeasca tot timpul. 

Oferindu-va timp ca sa va acordati la sinele interior pentru a deveni mai constient de sine, ar trebui sa devina parte a unui stil de viata sanatos. Atunci cand va puteti vedea mai clar, puteti sa incepeti schimbarile ce vor reduce stresul din viata voastra. 

sursa: http://www.affinityinfo.ca/coverme/20121107/20121107_landing3_coverme_en.html

468 ad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *