Calatorii meditative

Calatorii meditative

Jun 29, 2013

Calatoriile meditative combina vizualizarile si imaginatia pentru a atinge o stare meditativa. Aceasta forma de meditatie se potriveste celor care isi gasesc pacea atunci cand se imagineaza intr-un loc pasnic.

Iata cum se realizeaza.

  • Stati cu spetele drept. Alegeti-va o pozitie confortabila, fie asezati pe podea cu spatele sprijinit de un zid, fie intr-un scaun cu picioarele pe pamant si cu mainile odihnindu-se pe genunchi sau pe pulpe. Aveti nevoie de o hartie si de un creion in apropiere. Scrieti pe hartie grijile, problemele sau preocuparile despre care credeti ca va vor distrage de la meditatie si faceti-va promisiunea ca le veti rezolva dupa ce veti fi facut meditatia.
  • Faceti cateva respiratii de curatare. Inspirati si expirati lent si profund de cinci ori.
  • Imaginati-va un loc linistit. Inchideti ochii si concentrati-va pe un peisaj in care sa va simtiti calm si senin. Orice  distractie ar aparea in mintea voastra, reamintiti-va ca ati promis ca le rezolvati la intoarcerea din “calatorie”.

Silent-Journey-Debunking-Meditation-Myths

O plaja linistita este o destinatie mentala ideala pentru majoritatea oamenilor. Imaginati-va odihnindu-va pe nisip. Simtiti soarele pe piele, ascultati apa cum loveste tarmul, ascultati sunetele pescarusilor sau priviti vapoarele cum plutesc departe pe apa. Puteti sa folositi aceeasi rutina pentru orice scena frumoasa care va calmeaza.

Faceti aceasta calatorie de doua ori pe zi. Majoritatea oamenilor au nevoie de o meditatie de la 5 pana la 15 minute, practicata cateva zile pe saptamana. O regula buna pentru practicarea calatoriei meditative este sa o faceti dimineata si apoi, mai tarziu in timpul zilei. O calatorie meditativa pasnica, atunci cand va treziti, poate insemna imbunatatirea tonului intregii zile.

Calatoria meditativa este de asemenea, un antidot excelent pentru scaderile de energie de dupa-amiaza. Majoritatea oamenilor realizeaza ca in jur de ora 15.00 sunt la nivelul minim de energie din intreaga zi. Acesta este un moment bun pentru un somn scurt sau pentru o scurta calatorie meditativa. In doar circa 10 minute, puteti sa va regasiti, sa va reimprospatati si sa va re-energizati.

sursa: http://1stholistic.com/meditation/hol_meditation_journey.htm

468 ad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *